
238 ratings
Rock City Brewing
Netherlands
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

THauturi
@ Hoptimaal18 days ago
3.8
Mattaisen mehuisen keltainen,sumea olut puolensentin vaahdolla.
Tuoksuun sitruksisuutta,hieman viherlehtisyyttä,pistävää viinimarjaisuutta ja pirtelöstä tuttua kermaisuutta.
Makuun voimakasta humalaa joka aluksi pistävää ja samanlaista kuin liiman haju,mustaa viinimarjaa,sitrusta,päärynää,mandariiniä,aprikoosia,ruohoa,marjapuskan lehteä,laktoosia ja vehnävoittoista maltaisuutta.Puolessa välissä lasia takaisin saunaan 20 minuutiksi josko maku vähän tasaantuisi ja se toimi jonkin verran,enin pistävyys laimeni.Samettinen,paksu suutuntuma vaikkakin melko makeaa.
Jos on syntynyt lagerpullo kädessä papan keitellessä ponua köykissä eli karjakeittiössä niin turha sekaantua tälläisiin "herkkuihin"😉

PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund21 days ago
4.0

UC08
@ 't Kont Van Get Paard2 months ago
3.9
Elco
@ Rock City Brewing2 months ago
3.3
Geur van ananas an citrus, fris witbier met zachte bitters en fruitige afdronk.

PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund2 months ago
4.0

Igunator
@ Hoptimaal3 months ago
3.7
Hiukan erilainen imperial stout, panimokin kutsuu tätä double stoutiksi. Suklainen ja pehmeä juoma.
Väri on sitä itseään, eli pikimusta. Vaahto katoaa melkein heti kaadon jälkeen.
Tuoksu on kaakaoinen, hiukan alkoholinen. Jopa sellainen romminen tunnelma.
Maku on suklainen, katkera ja pyöreä. Hiilihappoa on vähän. Lämmin alkoholi hallitsee.
Jälkimaku on samaa osastoa, suklainen ja alkoholinen.

Overloaded
4 months ago
3.5
Täyteläisen hedelmäinen tuoksu. Mukavan paksu suutuntuma, oikein pehmeä. Maussa kepeää sitrusta, mehuinen, sulautuu katkeroon kivasti. Jälkipolttoa asiaan kuuluvan sopivasti. Hyvä tuote, suosittelen.

Tuomo S
@ Hoptimaal4 months ago
4.0
Ylikypsää trooppista hedelmää sekä valkoviinimäistä rypäleisyyttä. Totta on että heti kun kylmänä alkaa maistelemaan, niin alkoholi vähän särähtää. Lämmetessään avautuu paremmin maut esille ja selkiytyy. Mauista itselle tulee appelsiinia, aprikoosia, limeä, mangoa sekä rypäleisyyttä eniten.
Overripe tropical fruits and whitevine like grapes. It is true that when drinked right away cold this has some alcohol taste coming through. When it gets warmer the flavors and taste become more better and clearer. For me I have some orange, apricot, lime and mango with grapes

Kontu Kaataa
@ Taproom By The River5 months ago
3.2
Hyvä olut.









