Rock City Brewing
237 ratings
Rock City Brewing
Netherlands

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: THauturi
THauturi
@ Hoptimaal
10 days ago
3.8
Mattaisen mehuisen keltainen,sumea olut puolensentin vaahdolla. Tuoksuun sitruksisuutta,hieman viherlehtisyyttä,pistävää viinimarjaisuutta ja pirtelöstä tuttua kermaisuutta. Makuun voimakasta humalaa joka aluksi pistävää ja samanlaista kuin liiman haju,mustaa viinimarjaa,sitrusta,päärynää,mandariiniä,aprikoosia,ruohoa,marjapuskan lehteä,laktoosia ja vehnävoittoista maltaisuutta.Puolessa välissä lasia takaisin saunaan 20 minuutiksi josko maku vähän tasaantuisi ja se toimi jonkin verran,enin pistävyys laimeni.Samettinen,paksu suutuntuma vaikkakin melko makeaa. Jos on syntynyt lagerpullo kädessä papan keitellessä ponua köykissä eli karjakeittiössä niin turha sekaantua tälläisiin "herkkuihin"😉

Post author: PailaMarina
PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund
13 days ago
4.0

Post author: UC08
UC08
@ 't Kont Van Get Paard
1 month ago
3.9

Post author: Elco
Elco
@ Rock City Brewing
1 month ago
3.3
Geur van ananas an citrus, fris witbier met zachte bitters en fruitige afdronk.

Post author: PailaMarina
PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund
2 months ago
4.0

Post author: Igunator
Igunator
@ Hoptimaal
3 months ago
3.7
Hiukan erilainen imperial stout, panimokin kutsuu tätä double stoutiksi. Suklainen ja pehmeä juoma. Väri on sitä itseään, eli pikimusta. Vaahto katoaa melkein heti kaadon jälkeen. Tuoksu on kaakaoinen, hiukan alkoholinen. Jopa sellainen romminen tunnelma. Maku on suklainen, katkera ja pyöreä. Hiilihappoa on vähän. Lämmin alkoholi hallitsee. Jälkimaku on samaa osastoa, suklainen ja alkoholinen.

Post author: Overloaded
Overloaded
3 months ago
3.5
Täyteläisen hedelmäinen tuoksu. Mukavan paksu suutuntuma, oikein pehmeä. Maussa kepeää sitrusta, mehuinen, sulautuu katkeroon kivasti. Jälkipolttoa asiaan kuuluvan sopivasti. Hyvä tuote, suosittelen.

Post author: Tuomo S
Tuomo S
@ Hoptimaal
4 months ago
4.0
Ylikypsää trooppista hedelmää sekä valkoviinimäistä rypäleisyyttä. Totta on että heti kun kylmänä alkaa maistelemaan, niin alkoholi vähän särähtää. Lämmetessään avautuu paremmin maut esille ja selkiytyy. Mauista itselle tulee appelsiinia, aprikoosia, limeä, mangoa sekä rypäleisyyttä eniten. Overripe tropical fruits and whitevine like grapes. It is true that when drinked right away cold this has some alcohol taste coming through. When it gets warmer the flavors and taste become more better and clearer. For me I have some orange, apricot, lime and mango with grapes

Post author: Kontu Kaataa
Kontu Kaataa
@ Taproom By The River
5 months ago
3.2
Hyvä olut.

Post author: Sir Guru Kabu
Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal
5 months ago
2.6
Oikeastaan jopa kohtalainen. Hedelmäisyyttä löytyy aika mukavasti. Valitettavasti taustalta puskee hieman läpi se perinteinen holittomien oluiden keinotekoisen oloinen makeus. Kylmänä heti saunan jälkeen muutamalla huikalla kituksiin -tyyliseen toimitukseen tämä soveltuu ihan hyvin.