
Reviews

Overloaded
4 months ago
3.5
Täyteläisen hedelmäinen tuoksu. Mukavan paksu suutuntuma, oikein pehmeä. Maussa kepeää sitrusta, mehuinen, sulautuu katkeroon kivasti. Jälkipolttoa asiaan kuuluvan sopivasti. Hyvä tuote, suosittelen.

Markku B
@ Hoptimaal1 year ago
3.8