Tilted Barn Brewery
126 ratings
Tilted Barn Brewery
Exeter, United States


Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Hophaus Kuopio
1 month ago
4.4
Tölkitetty 09/2025, joten hieman on jo ikää, mutta silti todella hyvä. Kypsän hedelmäinen, mangoa ja hieman sitruksia. Mukavan pehmeä ja samalla sopivan raikas. - - - Canned 09/2025, so a bit aged, but still great. Ripe and fruity with mango and a bit of citrus. Nice and smooth and still fresh enough.

Post author: Nikke
Nikke
5 months ago
4.0
Lasiinkaatuu sameankeltaista joskin hieman oranssiin taittavaa olutta noin sormenpaksuisella pienikuplaisella ja kestävähköllä vaahtohunnulla. Tuoksusta: Pehmeää sitruksisuutta,kypsää appelssiinia,mangoa Sekä ylikypsää trooppista hedelmäisyyttä ja aavistus aprikoosia. Vihreäälehtisyyttä,puhdasta maltaisuutta sekä aavistus yrttisyyttä. Maunpuolelta: Pehmeää sitruksisuutta,appelssiinia, mangoa,ylikypsää trooppista hedelmäisyyttä ja aprikoosia/persikkaa sekä lopussa sitruksenkuorta. Vihreäälehtisyyttä/ruohoisuutta, yrttisyyttä,Puhdasta maltaisuutta ja aavistus humalaa. Lopussa suuhun jääpyörimään greippistä katkeroa joka lämmetessä häviää melkein kokonaan. Suutuntuma/runko: Puhtaan maltainen,tasapainoinen, kuivahko viileämpänä mutta lämmetessä kääntyy jopa makeahkoksi sekä kevyen täyteläinen. About: medium - / kevyt + Yleistäjorinaa/viba: Tällainen enemmän hieman enemmän vanhemman tyylikunnan neipa. Pehmeä,kypsän hedelmäinen,mukava ja laadukas omaan suuhun. Myös pitkästä aikaa latoa lasissa..

Post author: RM
RM
@ K-Citymarket Pirkkala
5 months ago
4.2

Post author: orson
orson
@ Rare Beer Cellar
5 months ago
3.7
Kunnon tämmöinen klassinen old school jenkki -neipa. Aivan älyttömästi ylikypsiä hedelmiä. Aika makea myös. En ole näiden suurin ystävä.

Post author: Lyde
Lyde
@ Oluthuone Haka
5 months ago
3.6
Diisentti.

Post author: Paukku S
Paukku S
@ Oluthuone Haka
5 months ago
3.7

Post author: Lasse K
Lasse K
@ Oluthuone Haka
5 months ago
3.8
Hanasta. Täyteläinen hedelmäinen nedipa. Humalat tulee mukavasti jälkimaussa esiin. Tätä voisi juoda toistekin.

Post author: Lasse K
Lasse K
@ Oluthuone Haka
5 months ago
3.6
Hanasta. Ihan kelpo hedelmäinen leppoisasti humaloitu nedipa. Kuivahko jälkimaku.