
126 ratings
Tilted Barn Brewery
Exeter, United States
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Kinnune
@ Hophaus Kuopio1 month ago
4.4
Tölkitetty 09/2025, joten hieman on jo ikää, mutta silti todella hyvä. Kypsän hedelmäinen, mangoa ja hieman sitruksia. Mukavan pehmeä ja samalla sopivan raikas.
- - -
Canned 09/2025, so a bit aged, but still great. Ripe and fruity with mango and a bit of citrus. Nice and smooth and still fresh enough.

Nikke
5 months ago
4.0
Lasiinkaatuu sameankeltaista joskin hieman oranssiin taittavaa olutta noin sormenpaksuisella pienikuplaisella ja kestävähköllä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Pehmeää sitruksisuutta,kypsää appelssiinia,mangoa Sekä ylikypsää trooppista hedelmäisyyttä ja aavistus aprikoosia.
Vihreäälehtisyyttä,puhdasta maltaisuutta sekä aavistus yrttisyyttä.
Maunpuolelta:
Pehmeää sitruksisuutta,appelssiinia,
mangoa,ylikypsää trooppista hedelmäisyyttä ja aprikoosia/persikkaa sekä lopussa sitruksenkuorta.
Vihreäälehtisyyttä/ruohoisuutta, yrttisyyttä,Puhdasta maltaisuutta ja aavistus humalaa. Lopussa suuhun jääpyörimään greippistä katkeroa joka lämmetessä häviää melkein kokonaan.
Suutuntuma/runko:
Puhtaan maltainen,tasapainoinen, kuivahko viileämpänä mutta lämmetessä kääntyy jopa makeahkoksi sekä kevyen täyteläinen. About: medium - / kevyt +
Yleistäjorinaa/viba:
Tällainen enemmän hieman enemmän vanhemman tyylikunnan neipa.
Pehmeä,kypsän hedelmäinen,mukava ja laadukas omaan suuhun.
Myös pitkästä aikaa latoa lasissa..

orson
@ Rare Beer Cellar5 months ago
3.7
Kunnon tämmöinen klassinen old school jenkki -neipa. Aivan älyttömästi ylikypsiä hedelmiä. Aika makea myös. En ole näiden suurin ystävä.

Lyde
@ Oluthuone Haka5 months ago
3.6
Diisentti.

Lasse K
@ Oluthuone Haka5 months ago
3.8
Hanasta. Täyteläinen hedelmäinen nedipa. Humalat tulee mukavasti jälkimaussa esiin. Tätä voisi juoda toistekin.

Lasse K
@ Oluthuone Haka5 months ago
3.6
Hanasta. Ihan kelpo hedelmäinen leppoisasti humaloitu nedipa. Kuivahko jälkimaku.








