
American Double IPA with strong notes of dank mango, citrus rinds, & tropical fruit.
Reviews

Kinnune
@ Hophaus Kuopio1 month ago

4.4
Tölkitetty 09/2025, joten hieman on jo ikää, mutta silti todella hyvä. Kypsän hedelmäinen, mangoa ja hieman sitruksia. Mukavan pehmeä ja samalla sopivan raikas.
- - -
Canned 09/2025, so a bit aged, but still great. Ripe and fruity with mango and a bit of citrus. Nice and smooth and still fresh enough.

Jocceri
7 months ago

4.1
Taas uusi panimo testiin ja American DIPA 💪
Dänkkiä mangoa tarjoilee ja löytyy sieltä muutakin trooppista sekä pieni sitrus 👌
Humalasta ei ole tietoa.
Ei mikään super hyvä mutta ei ole mitään vikaa maussa 👍Ei ehkä vaan lähde ihan täysillä aukeamaan maut.

orson
@ Hophaus Kuopio7 months ago

3.9
Kivan pehmeä. Aika havu, greippi ja ruoho vetoinen. Ne ei itselleni oikein pankkia räjäytä tässä NEIPA -tyylissä.

Jussi Koo
@ Hoptimaal2 years ago

3.6
Samean keltainen olut kaatuu lasiin. Vaahtoa syntyy parin sormen paksuudella, vaahto kestää yllättävän pitkään juoman pinnalla. Tuoksussa kypsää hedelmäisyyttä ja jotain josta tulee mieleen avokado, mitä ihmettä?
Mango ottaa maistelijasta vahvimman otteen. Sitrus ja papaija menossa myös mukana, kypsää appelsiina ja kevyttä katkeroa koko oluen matkan ajan.
Sellainen perus hyvä dipa. Joskus viisi vuotta sitten tämä olisi varmaan räjäyttänyt pankin, mutta nyt kilometrit maistelijan taulussa tekee tehtävänsä.
Jorgeboy
@ Hoptimaal2 years ago

4.1
RM
@ Hoptimaal2 years ago
4.5
RM
@ Haze Wave Festival 20242 years ago
4.4

Simeoni
2 years ago

3.4

Joakim P
3 years ago
4.2
#24 bryter av med en ljus fruktig pjäs redan innan julmaten inmundigades.

Sir L
@ Brewklyn Craft Beer Cafe3 years ago
4.1
Tiimin pikkujoulut, ei kerkiä runoilemaan.
Hyvää oli.