
Raikas, hapan ja erittäin marjaisa gose. 1000l erään käytetty 100l Vilppulan marjatilan kylmäpuristettua vadelmamehua.
IBU:6
Reviews

Maittamäki
@ Prisma Holma Lahti10 days ago
4.3
Eetu T
25 days ago
3.2

mikkoe85
@ Kanavan Panimo1 month ago

3.2
Mukava maku, hieman löytää vadelmankin makua

Junnu Kartio
@ Harry's Jyväskylä6 months ago

2.3
Turhan laimeaksi jää maku.
Nippe
6 months ago

2.9
Täyteläinen ja hapan maku. Melko mehumainen.
Temppu
6 months ago
5.0
Salminen O
@ Porvoon Paahtimo7 months ago

4.0
Vadelmainen. Hyvä!

GAUPPIAS
@ Asema mestari7 months ago
3.0
Aiva maistuva hanhi
Jesyyman
@ Peurunka Areena8 months ago

3.2
Ihan hyvä, kevyt marjagose. Mehulta maistuu

Ovaskainen21
@ Kanavan Panimon Kauppa8 months ago

3.8
Gose?
Omaan makuun upea sour tyyppinen olut.
Ja onhan tässä se Itämeren kevyt suola, joka saattaa makuelämyksen kohti Gose - olutta. Korianteri ei löydy tässä kohtaa iltaa, mutta se ei ole oluen syy, nyt pitää kyseenalaistaa vastaanottajan kondis - pöhnä on ottanut otteen olennaisesta.