
Reviews
Eha
@ Vltava Helsinki1 month ago

3.3
Hedelmäinen maukas vehnäolut.

Sir Guru Kabu
@ Vltava7 months ago

3.3
Vltavan talon vehnäolut.
Aika perineinen vehnä.
Hieman kirpeä, banaania, jne.
Kalevi H
1 year ago
3.4

RasdiVonDee
2 years ago
2.8
Mahti-Jortikka
@ Vltava Helsinki3 years ago
4.3
Mukavan makea banaani hallitsee makua ja tuoksua. Todella kepeä ja erittäin hedelmäinen vehnä. Toimii kesähelteellä varmasti erinomaisesti, sillä uppoaa hyvin myös näin syksyllä. Tätä hörppisi mielellään useammin.
MinnaH
3 years ago
3.8

Jonne S
@ Vltava Helsinki3 years ago

3.3
Tuska 2023 kärsitty ja junaa odotellessa tämä banaaninen vehnis imeytyi ikeniin valllan mainiosti. 🤟

NikoP
@ Vltava4 years ago

3.6
Jake
@ Vltava4 years ago
3.8
Nude_of_Ale
@ Vltava4 years ago