
Reviews

Drix
7 years ago
3.0

Lauruus
@ Pien Shop & Bar8 years ago
3.0
Kapteeni Kaaos
@ Pien Shop & Bar8 years ago
3.5

Matias V
@ Pien Shop & Bar9 years ago
3.5

Kaji
@ Tirra9 years ago

4.0
Uuh miten rapsakan hedelmäinen. Ananas maistuu hennosti.

Naube
@ Pien Iso Omena (SULJETTU)9 years ago
4.0

Viina Seppo
9 years ago
3.0

Katja H
@ Pien Shop & Bar9 years ago

4.5
Etiketti olisi saanut olla ponimaisempi, mutta muuten ihanan kirpsakka ja hedelmäinen olut, joka sopi etenkin salaatin kaveriksi. Taattua Brewski-laatua!

Tuomas R
9 years ago
3.0
Hedelmäiseen makuun.
Sucremaario
@ Pien Iso Omena (SULJETTU)9 years ago
3.5
Mielenkiintoinen tuttavuus, jostain syystä pidin. Kevyttä ja piristävää