
Reviews

La Mêlée
@ Brooklyn Brewery4 years ago
3.7

Juho K
@ Kaapelitehdas9 years ago

4.0
Kuvassa vasemmalla.
Pehmeä, maussa bourbonia, rusinaa, kitkeryyttä, mallasta, siirappia, kahvia ja siirappia. Todella lämmittävä ja pehmeä. Jälkimaussa suolaisuutta, kahvia ja suklaata. Alkoholi puskee hiukan läpi, mutta ei haittaa sinänsä.

Kimmo M
@ OlutExpo 20179 years ago

4.0