
Reviews

Timo K
@ Cosmic Comic Cafe8 years ago

4.0
Makeuden ja kuivuuden tasapainoa ja hienoa sellaista. Kinuskia, suklaata, lievää salmiakkia, puuta ja katkeroa. Sopivan paksua hidasta naatiskeltavaa.

Johnny B
@ Cosmic Comic Cafe8 years ago
4.0
Punertavanmustaa, espressomainen vaahto. Marjaliköörimäisen makea, vaniljainen ja paahteinen tuoksu. Melko täyteläinen ja hapoton. Liköörimäinen maku, makeus ja kuivuus tasapainossa, todella pehmeä. Lakritsia, paahteisuutta, jopa vähän savua.

Pale Ane
8 years ago
4.0

Roywenk
8 years ago
4.5
Stark så det räcker, mycket bra!

Pale Ane
9 years ago
4.5

Pale Ane
@ Cosmic Comic Cafe9 years ago

4.0
Juho K
@ Cosmic Comic Cafe9 years ago
3.5
Kevyt. Petollinen. Rypäleinen.
Hurtta
@ Olutravintola Konttori9 years ago
4.5
Yllättävän kevyt, kermainen

karko
9 years ago
4.0