
Reviews
Patze H
4 months ago
2.8

Alexander B
5 months ago

1.9
lon.etie
6 months ago
3.5

Fuss
8 months ago
4.0

Topi
9 months ago
3.0
Ihan mukavan kevyt, raikas ja kirpakka olut.
Jukezzu
10 months ago
2.1
Jano juomana menee ei muuten

Tapsa K
@ Munich Airport / Flughafen München10 months ago

3.4
Alkuun maku hiukan vetinen. Mutta paranee sitten. Loppu maku parempi ja täyteläisempi.
Bertea O
1 year ago
3.2

Eero J
1 year ago
2.7

MF_Müller
1 year ago

3.8