
Reviews

PaKe
@ Papa's Dom8 days ago

4.2
Oikein maukas saunajuoma.

WilleW
@ Vihreä Haltiatar29 days ago

3.7
Pitkästä aikaa yläkaupungilla, niin olihan se Haltsussa poikettava!
Keltainen, samea olut. Vajaan sormen paksuinen höttöinen vaahto. Raikasta on ja juotavuus oikein hyvä. Maun puolella greippiä, mandariinia, ruohoa ja trooppisten hedelmien sävyjä.
Olli M
29 days ago
3.1

ASout
@ Naiv7 months ago

3.6

PailaMarina
@ Homberg's große Bierwelt - der Getränkemarkt von REWE Homberg7 months ago

4.0

Hamster09
@ Homberg's große Bierwelt - der Getränkemarkt von REWE Homberg10 months ago

3.9

Nilppa
4 years ago

3.5
Höttöinen saippuan kaltainen vaahto joka hälvenee nopeasti väri laihan appelsiinimehun tyyppinen, maussa sitrushedelmää, mandariinin kuorta ja ehkä jopa kevyttä banaanisuutta, raikkaan rapsakka. Hyvää on!
Olutsieppari
@ K-Supermarket Pekuri4 years ago
3.7
Ei petä tämän panimon tuotokset 😋

_nepa1985_
@ K-Supermarket Lippulaiva4 years ago

3.7

Jocceri
@ K-Supermarket Martsari4 years ago

4.0
Todella maukas hedelmämehu jossa myös kivat katkerotkin 😋🤌