
Reviews

Christian K
@ Sous la bâche !6 days ago

3.3
Rebelotte

nietsrd
@ Labietis Taproom2 months ago

3.0
Erki E
2 months ago
4.0

KallioUG
@ BEERA Bar Riga3 months ago

3.5

Jussi Koo
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport7 months ago

3.1
Reilun vaahdon alta, kuvasta poiketen löytyy noin etiketin punainen juoma. Tuoksussa marjaisuutta sekä pieni jauhon vivahde.
Maku on melko marjaisa. No shit Sherlock. Toisaalta olisi hauska läppä, kun ulkoasu olisi punaisen marjamainen ja sisältö olisikin totaalinen 15 % imperial lager suoraan helvetin porteilta.. 🤔
Maussa mukana karhunvattua, vadelmaisuutta, pieni karvahko vivahde, tölkissä mainostettu aronia nousee esiin vain oikein ponnistelemalla.
Sellainen kivan marjaisa, reipas ja lasista äkkiä katoava esitys on hän.

Tomi V
9 months ago

3.4
Ei hassumpaa.

Mikä ettei!
@ Riika11 months ago

3.0
En ole vastaavaa olutta ennen hörppinyt. Melko mehumainen, karvas aronian maku, joka sekoittuu olueeseen.

Ihoden kaljakeisari
@ Noitajärven rantasauna1 year ago

3.7
Kivan marjainen olut. Mukavasti hapan, ei liikaa, vaan juuri sopivasti happaman ja makean yhdistelmä. Eipä ole liiemmin tullut maisteltua aroniaa.
Schmapfer
2 years ago
3.4

Rudi
@ Pub Hullu Hirvi2 years ago
3.2