
Reviews

Ohraritari-65
2 months ago
3.9
Hieman makeahko helles - loistava olut. Nätti kuparinruskea väri. Paikan päällä Hampurissa Blockbräu-panimon hanasta maisteltu.

OhraVesku
2 months ago
4.0
Hieno vaahto, pähkinäinen ja makeahko, hieno ja raikas helles.

Jonkka
@ Blockbräu2 months ago

5.0
Erittäin maukas

Mano 63
@ Blockbräu2 months ago

3.8
Erittäin pehmeä, hiukan pähkinäinen.

Kusti62
2 months ago
4.1

Katsche83
@ Blockbräu3 months ago

3.8

JT_Massi
3 months ago

3.3

M.hombre
4 months ago
3.1
EisernerBrudi
@ Blockbräu4 months ago
3.8
NiksuMalm
@ Blockbräu5 months ago

4.0
Erittäin hyvä. Tykkäsin.
Deaf Havana keikkamatkalla Hampurissa.