
Reviews

Miika
@ Margaret's restaurant & pub2 months ago

2.8

Douchet J
3 months ago
3.1

Oiva L
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa7 months ago

2.9
Maultaan hyvin radler tyylinen
BatDePau
7 months ago
3.7
R 2
10 months ago
2.8

SamTheMan76
10 months ago
2.8

Japeinen
@ Havana Bar & Coffee10 months ago

3.0
Vasemman puoleinen. Puolet ehdein jo maistelemaan ennen kuvaa. Raikas, mutta hieman pliisuksi jäi, kuten nämä witbierit pakkaavat jäämään.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari11 months ago
3.2

Laars
@ K-Citymarket Imatra1 year ago
3.1
Aika karvas ja hapan. Sitruuna erottuu kyllä maussa ja tuoksussa, mutta ei tämä satu minun makunystyröihin.

Theukka
@ Turku Craft Beer Park 20251 year ago

3.2
Tyylinsä omainen. Sitrusta ja jotain mausteisuutta