
Reviews
Pekka M
6 years ago
3.6
Gilberto J. M
7 years ago

3.8

Lasse K
@ William K Kurvi7 years ago
3.4
Hanasta. Kiva hedelmäinen ja rapsakka ipa. Tuoksusta ja jälkimausta tulee vähän sima mieleen.

tharju
7 years ago
3.7

Tuomas S
@ Praha7 years ago
3.0
No joo

Kaskelhoff
@ Musta Kynnys7 years ago
3.5
Suht tiukan, jopa liian tiukan makuinen ipa heti kärkeen. Olut ottaa sanotusti luulot pois. Nousi myös päähän.
JJ
@ William K Kurvi7 years ago
3.6

Marko K
@ Gastropub Betony7 years ago
3.5
Runsaasti makua, mutta miellyttävän raikas ja runsaan humalainen
Bart Duckmore
7 years ago
4.0

Jeppe
@ Maltainen Metso7 years ago