
Blond bier. Achter etiket. Ze verft haar haar het liefst in een zo onnatuurlijk mogelijke kleur. Ze draagt veel make up en tekent haar wenkbrauwen zoals ze dat zelf wil. Als ze langs komt scheuren op haar tomos roepen alle mannen op zijn Bosch:"ziet er goed uit,kut!". Kutbier is een ode aan en aan het pareltje van het bossche taal gebruik. Proost kut!
Reviews

Géchris B
7 days ago

4.0
Blond bier met perzik 🍑. Blijkbaar een ode aan de Bossche kut. Lekker is het in ieder geval wel!
Steffen S
6 months ago
2.5
Frakke44
8 months ago

3.1

UC08
@ CUT1 year ago

3.0

Wetfish
1 year ago

4.1
Jossie81
1 year ago

4.0
Lekker kut biertje. Ver zoeken voor de perzik maar je proeft het wel

Sebastiano B
1 year ago
4.2

Géchris B
1 year ago

4.4
Blond biertje met een vleugje pruimen. Kutbier is een ode aan alle zeer goed uitziende vrouwen en aan het pareltje van het Bossche taalgebruik. Verrassend goed van smaak en een ijzersterk merk. Proost k*t!
E40
2 years ago
5.0

Max spruyt
2 years ago

3.6