
Reviews

Kyle O’Neill
@ Biercafe West18 days ago

2.6
Slightly strange tinge of the first taste but overall a good beer, nothing special

Pißpanzer
18 days ago

2.2
Odd taste to start with but not horrid , definitely better out there .

Virpasi
@ Olutravintola Konttori3 months ago
2.8
Etelä-saksalainen laatutuote

Daisy I
4 months ago
4.3

Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki5 months ago

3.5
Caskiversiona oikein maistuva ja tasapainoinen, helposti nautittava lager.
Geal
6 months ago
2.4

Dave El Flo
8 months ago
3.3
Pas mal. Belle robe. Classique. Belle amertume qui persiste en bouche. Pour le coup, j'aime bien.

Hamster09
@ Biercafe West2 years ago

3.5

keijoking
@ Bierothek.de Bamberg2 years ago

3.7
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto kullan ruskeassa läpikuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Aromikas todella moni vivahteinen maku kirjo. Ruohoista makua, hunaja tuntuisi myös viuhahtavan taustoilla ja katkeroakin tulee maun loppu päähän sopivasti. Tämähän on luokkansa huippua.
Hedelmäinen, humalamainen, kukkamainen, raikas ja ruohomainen.

V1lle
@ Melger's Wijn en Dranken2 years ago

4.0
Maukas, hieman kitkerällä jälkimaulla oleva lager. Tykkään
Saunakaljana