Trójniak Piastowski 13.0%, Spółdzielnia Pszczelarska Apis, Poland
19 ratings
3.1
Trójniak Piastowski
13.0% Mead
Powstaje z miodu nektarowego ciemnego o zdecydowanym smaku i zapachu z dodatkami korzenno-ziołowymi. Posiada subtelny aromat złagodzony miękkością ziół alpejskich.

Reviews

Post author: Tomppa
Tomppa
2 months ago
3.7
Viime kesästä/syksystä asti jääkaapissa kummitellut sima viimeinkin vapun kunniaksi maistoon. Epäilin aikaisempien sima kokemusten (Lyme Bay) perusteella että on varmaan sen verran ällömakeaa ettei pysty yksin tai ainakaan kerralla tätä pulloa tuhoamaan mutta näkyihän tuo saunan päälle uppoavan. On tosiaan makeaa mutta maut onneksi jonkin verran pehmeämpiä kuin tuossa aiemmin mainitussa kilpailijassa 🤔😋

Post author: Harala
Harala
@ Alko Karisma Lahti
8 months ago
Trójniak Piastowski, Poland
3.6
Tuoksu on hunajainen, aavistuksen hapan. Maku yllättäen myös hunajainen, hieman portviinin oloinen. Liekö kypsytelty jossain tynnyrissä, koska sen oloisuutta olin aistivinani. Makeaa hunajaviiniä.

Post author: Yrjajan
Yrjajan
@ Alko Verkkokauppa
8 months ago
Trójniak Piastowski, Poland
3.7
Ensimmäinen puolalainen olut, tai tässä tapauksessa hunajasima. Maussa aluksi hieman makeaa hunajaa, kanelia, joka taittuu omenaan. Aivan lopussa suolainen jälkimaku. Helposti juotava mead, jossa alko pysyy täysin piilossa. Olihan tämä ihan viinipullon hintainenkin. Juhlajuoma.

Post author: Sami
Sami
@ Alko Karisma Lahti
9 months ago
3.0

Post author: pollyprkl
pollyprkl
11 months ago
Trójniak Piastowski, Poland
4.5
🔊- Ghost - Missilia Amori. Aivan loistava mead!🤌 Ehkä paras jota koskaan juonut tässä genressä. Suosittelen vahvasti! Mitä tästä nyt sanoisin. On meinaan puhdas hunajainen maku eikä prosentit tule läpi. Eli kaikki mitä voi toivoa, en ihmettele yhtään että maistui myös viikingeille. Väritys: tuollainen jalojuoman tai hunajan keltainen kirkas liemi.

Post author: MMM
MMM
11 months ago
3.8

Post author: Mirdo
Mirdo
2 years ago
3.3
Jännän makuinen, hunajaa ja omenaa. Lähempänä omenaviiniä kuin olutta

Post author: Lolli
Lolli
2 years ago
1.8
Nyt on viimesenpäälle erikoista olutta. Itse on puhuisi oluesta. Tulee liikaa mieleen omatekemä luumuviini tai mikälie oli mistä sain kunnon myrkytystilan.

Post author: Juha M
Juha M
2 years ago
2.8

Post author: Hexbeer V
Hexbeer V
2 years ago
Trójniak Piastowski, Poland
2.6
Nyt on erikoisin olut, mitä on tullut koskaan juotua. Alkuun juhlavasti avaa pullon korkki-korkin viinipullon avaajalla. Tuoksu makea ja ylikypsän omenainen. Ihan kuin jälkiruokaviiniä tai likööriä. Maku makea, viinimäinen, mausteinen. Kanelia, hunajaa, neilikkaa. Erikoinen.