
Reviews
Seamus McDowell junior
1 month ago
2.7
Gut gemacht. Aber nicht meins.
LaBierlissima
1 month ago
3.5

Miika
@ Madhouse Taproom Bistro2 months ago

2.6
Ville H
@ Hoptimaal6 months ago
3.4
Joulukalenterin luukku #21. Hedelmäinen mangopommi. Oikein hyvä!
EetuS
6 months ago

2.8
Pehmeää mangoa liiaksi, en ostaisi toisten.

Wil N
@ Madhouse Taproom Bistro6 months ago

3.5

Chizz73
@ BrewDog Union Square - Aberdeen8 months ago

3.0
Average

LANU
8 months ago

0.8
Vaalean oranssi olut kaatuu lasiin lähes vaahdottomana.
Tuoksu on outo ja ei niin kutsuva.
Todella ylikypsää mangoa, jotain yrttisyyttä ja pistävää makeaa kukkaisuutta.
Maku on aika hyh hyh 🤢
Hajuvetinen, elttaantuneen mangoinen, laktoosinen, jotenkin kemikaalinen.
Suutuntuma happoinen ja imelä.
Puoleenväliin taistelin, loput meni viemäriin.
Smurffi41
8 months ago
3.1
Buzz Lightyear
@ Mallaskellari10 months ago

3.6
Kovasti mangoa, vähän tulee vaahtokarkki mieleen myös, liian makea minulle