
Hops:Nelson Sauvin
Reviews

Bezdomnyi
@ Green City Farm 2025 Sadonkorjuumarkkinat11 days ago
3.1
Vaahtoaa kovin, kuin kuohuviini. Laskee nopeasti, jää 2mm reunus. Hieman utuinen vaalean kultainen. Hapan, valkoherukkainen tuoksu, jossa on farmhouse ale ja lambic sävyjä.
Maku hapan, hieman valkoviininen, valkoherukkainen, aavistuksen raparperinen.
Ihan maukas ja menevä, hidas. Ei huippu, mutta pikkuhiljaa siemaillen paikkansa täyttää