
Reviews

Riku K
@ Pivnica Lajbah23 days ago

3.0
Erittäin vaalea oljen keltainen väri pienellä udulla.
Tuoksuu kuin olisi viiniä laitettu sekaan. Vähän hillottu tammikypsytetty valkkari. Viinirypäleitä, karambolaa, sitrusta.
Maku on kyllä erikoinen. Savuisuutta, valkoviiniä, viinirypäleitä, karambolaa. Hento, laiha, vetinen. Raikas kyllä. Hento katkero joka kiristyy loppua kohden. Joku viini pohjainen Aperol Spritz. Sellainen fiilis jää. Hiton vetinen. 3.0