
Reviews

Thunderpedal
9 days ago

4.0
Eilen oli hyvä hedelmäinen tuplajuoma.

Tero M
@ Pühaste Taproom Tallinn21 days ago

3.7
Vahvan katkeroinen,missä vahvat humalat mitkä vähän hyppää silmille.

Markku B
@ Pühaste Taproom Tallinn24 days ago
4.2

Nikke
@ Pühaste Taproom Tallinn29 days ago

4.2
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin sormenpaksuisella nopeahkolla vaahtohunnulla.
Sitruksisuutta,sitrushedelmiä,ananasta,
aprikoosia/persikkaa,greippiä ja cantaloupea.
Vihreäälehtisyyttä,
humalaa/humalaöljyisyyttä sekä lopussa kevyesti purevahkoa katkeroa.
Oikein mukava ja tuore mehustelu. Tästä sitten kohta puoliin festareille..