
Reviews

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa3 days ago

2.8
Ei mango tai chili oikein maistunut, vetinen.

Jarno L
@ Naapurin terassi4 days ago

2.4
Makea tuoksu ja alkumaku jälkimaussa kevyt chilin polte.

Toni K
@ Koti4 days ago

3.3
Todella hyvän makuinen. Kiva pieni chilin jälkipolte jälkimaussa.

Jmal
2 months ago

1.0
Light, too sweet, too mango dominant, not chili as mentioned on the can…not my taste