
Reviews

Igunator
@ DrinkOnline.eu16 days ago

4.0
Tätä kuvaillaan tölkissä termillä "American Stout", eli oletan kyseessä olevan jenkkihumalalla höystetty imppi. Ihan asiallisen liemen Ruotsin pojat ovat saaneet aikaan.
Väri on pikimusta kuten odottaa saattaa, vaahto on kermaista ja katoaa melkein saman tien.
Tuoksussa löytyy sekä pientä makeutta, tummaa suklaata ja yllättävän hyvin myös katkeroa. Ihan kiva.
Maku on alkuun aika makea ja maltainen, runko on tuhti. Katkerot tulee esiin tasapainoksi pian ja tässä on sellainen turboahdetun black ipan fiilis. Ihan positiivisessa mielessä.
Jälkimaku on hiukan sokerinen, suklainen mutta myös katkera ja lämmittävä.
Joisin toistekin.
Vincemanfre
2 months ago
3.9
Imperial stout color cioccolato fondente.
Schiuma nocciola abbondante e discretamente persistente.
Corpo medio
Sentori di cioccolato e liquirizia
Buono il grado alcolico, discreta carbonazione. Persiste la dolcezza a lungo