
IBU:10
Reviews

Jnila
@ Olu Bryki Raum2 months ago

3.5
Ei tullu tölkistä yli, mut vaahtoaa ku mouhijärveläinen ilveksen maalista.
Ois helpompaa jos arvostelu voisi sisältää eri äänteitä, kuten hOijjaaa’hOijjaa, chuuuuuuh, hängkängkäng, habalababala.
On hapan. On. Hedelmääkin hemmetisti on. Passionöverit.
Melko härski olut, on tekemistä, meinaa puskee naaman läpi. Melkeen vois puhua vähän väkivaltaisesta oluesta.

nietsrd
@ Labietis Taproom2 months ago

3.8