
Reviews

Lucalja
@ Pub Rooster Oulu1 month ago

3.4
Ihme settiä.

Villema
@ Pub Rooster Oulu1 month ago

3.4
16% sextuple neipa. Nyt on aivan pakko maistaa.
Hento, mutta ylikypsän ja käyneen hedelmäinen tuoksu.
Roteva maku, jossa omenaa, ananasta ja persikkaa.
Alkoholi läsnä, mutta ei puske läpi turhan paljoa. Ei ikinä uskoisi näin vahvaksi.
Korjaan arviointiani: liian vahvaa ja paskaa muutenki, en suosittele😂

Mélissa Émilie
@ Aftăr Stube2 months ago

3.8
Too much

Tom
2 months ago
4.6