
Reviews
Braumeister
@ De drie Ringen24 days ago
3.4

Jussi Koo
@ Hoptimaal3 months ago

3.5
Ihan liian harvoin tulee askarreltua autotallissa jotain. Nyt pääsiäisenä onkin aika mennyt ihan sutimiseen, hiton terapeuttista arjen vastapainoa. Sori nää introt
Suoraan pullosta hollantilaista kölshiä, meni vielä perustelujutskiksi..
Tää on todella raikas ja kevyt, toisaalta sitten välillä prosentit tulevat esiin. Maltainen, hieman hiekkamainen, vaaleaa leipää, sitten hedelmää mitä en tunnista, hiivaisuutta ja loppua kohden humalaisuutta.
Pitäis tosiaan useammin juopotella, ei kun siis askarrella autotallissa. Musa soi, sade ropisee kattoon ja olutta on 🫶