
Hops:Citra, Nelson Sauvin
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal2 hours ago

4.0
Kaatuu lasiin samean vaaleankeltaisena käytännössä vaahdottomana. Suutuntuma on pehmeä, puolitäyteläinen, matalahiilihappoinen ja kuivahkon mehuisa. Runko tanakka medium. Maun puolella greippiä, karviaista, passionhedelmää, rypälettä ja valkoviinimäisyyttä. Melko hyvä juotavuus kuivuudesta huolimatta ja ABV on hyvin maun puolella piilossa.

Pete_78
@ Hoptimaal15 days ago

3.9
Kuivaan päin vetävä hedelmäinen Kukkopoikain näyte miten olutta valmistetaan. Hyvin ovat onnistuneet vaikka jokin mälsä sivumaku tästä kyllä löytyy.
Päiväoluena oikeinkin toimiva 😃
Toimii myös illan keikkaa valmistelevana fiiliksen nostattajana 🤘
Keikasta sit tuonnempana..

bsb
1 month ago
4.2

Maxime A
1 month ago

4.4

Captain Chimay
2 months ago

4.2
Excellent
Guillaume G
2 months ago
4.1

Cedric C
3 months ago

4.0
🇨🇵🇨🇵 cette brasserie est au top

BABANELACASTAGNE
3 months ago
4.0

Le Busard
3 months ago
4.2