
IBU:26
Reviews

Jiimies
@ SKÖLL3 months ago

3.3
Paikan nimen perusteella voisi olla Suomessakin tämä.
Musta, paksulla ja isokuplaisella, vaaleanruskealla vaahdolla.
Tuoksussa ujoa paahteista mallasta.
Imelän paahteista mallasta kärkeen. Suutuntumaltaan paksuhko ja poreileva. Runko makeaa kahvimarjaisuutta ja vaimeasti tummaa suklaata. Jälkimaussa ujosti kuivakkaa pähkinäisyyttä.