
Reviews

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal3 months ago

3.3
Aika vaisuksi jää.
Hedelmäisyyttä on kivasti, mutta kokonaisuus jää mitäänsanomattomaksi.
Jotain särmää tähän kaipaisi, katkeroa, sitruksia, tms.

Anneli P
@ Hoptimaal3 months ago

3.2
Aika laimean makuinen vaikka kiva hedelmäisyys pilkahteleekin. Happoisuus antaa onneksi vähän särmää oluseen.

Samuel V
4 months ago
4.0