
Reviews

Jampe
4 days ago
3.5

Tuska
@ S-market Muurame5 days ago

3.6
Pullon reunus halkesi avatessa ja siruja pulloon😅 Pari pientä huikkaa uskalsin maistaa

Wild Child
5 days ago

4.0
Mandariini maistuu. Melko kitkerä, mut ei huono.

KallioUG
@ S-market Muurame6 days ago

3.9
Kevyt mandariini. Sopivat hapot.

Köljö
8 days ago
3.6

Maittamäki
@ Prisma Holma Lahti8 days ago
4.2

Lauruus
@ Sale Vierumäki8 days ago

3.9
Kari K
@ Wanha Mestari Pub14 days ago

3.0
Aika outo hapanlabra nro 7.

Jussi
16 days ago

3.3
Kevyesti samea.
Sitruksinen, persikkainen ja mandariininen tuoksultaan.
Kepeästi sitruksinen ja hapan. Hedelmäistä makeutta. Korianterin saippua mukana maussa.
Hiukan hapottoman livakka.
Timo
17 days ago
3.3