
Hops:Mosaic, Motueka, Nelson Sauvin
Reviews

Virpi E
5 days ago
3.8

Tero M
@ Pühaste Taproom Tallinn18 days ago

3.5
Perinteinen dipa,greipin katkeroinen.

Pera Bissenmaistaja
@ Koht Õllepood2 months ago
4.0
Oikein hyvä tuplaipa, edustaa perinteisempää ipaa kuten kuparinväristä voi päätellä. Ei kovin katkera ja se itseä miellyttää. Myöskään voltit ei maistu läpi.

M E S T A R I
2 months ago
3.2

Tuomas S
@ Hop&Hen3 months ago

3.0
Katkeroa, perinteinen, tunkkainen finaali

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal3 months ago

3.5
Keskinkertainen tuplaneipa.
Ainakaan juuri nyt ei ihan täysillä lähtenyt, mutta ei toki huonokaan ole. Pühastella on parempiakin.

Anneli P
3 months ago

3.8
Keikallelähtökalija, hyvää on.

Markku B
@ Hoptimaal4 months ago
3.8
Harvoin tulee maisteltua Puhasteen collabo ja toimiihan tämä