
Hops:Idaho 7, Nelson Sauvin
Reviews

Laura HH
@ Juova Hanahuone2 months ago

4.1
Vielä tämmöset, oikein hyvä, tymäkkä hazy. Laadukas, mätää persikkaa, savua, neulasta.
Jorgeboy
4 months ago

4.1

Sir Guru Kabu
@ Het Biermeisje4 months ago

3.8
Maukas tämäkin Pollyn synttärineipa.
Greippiä, tropiikin hedelmiä, rypälettä, yms.
Polly's x Beak

Anneli P
@ Het Biermeisje4 months ago

4.0
Hyvähån tää on, muttei ihan yllä Pollyn ja Cloudwaterin synttärimehuun, toki tää on vähän eri kategoriastakin...
Mutta, hyviä ja monipuolisia makuja löytyy, on mehusteluu ja kuivuutta greippisyydestä. Tanakka juoma.

Neil
4 months ago
4.0

ryangriffiths98
@ Pollys4 months ago

5.0
That's up there that