
Reviews
Ericsson T
@ Systembolaget Olskroken2 months ago
4.1
Danemartin
@ Systembolaget Ulricehamn3 months ago

3.1
Andreasbman17
3 months ago
3.5
Bra lager
Brödiga toner och beskan ligger ganska långt bak.
Perfekt grillöl!

Hasse67
@ Hasses Uteplats3 months ago

3.5
VarjoAnkka
3 months ago
3.7
Ei mikään kovin kevyt kukkanen vaikka oluttyypistä ja tölkin ulkoasusta saattaisi luulla. Täyteläinen mutta samalla kesäinen. Ei isoja vaahtoja. Vähän jopa humalainen kuivan katkeron peltisyys loppumaussa. Dokabiliteetti Saksan Helleseitä huonompi.
Gillervik D
3 months ago
3.0
Som dryck helt ok, som ”Helles” inget vidare. Blommiga toner är inte ”min sejdel av öl”.
daundallas
3 months ago
3.5

Sehr Scharf
@ LångBodaÖlBar3 months ago
2.0

Ölpimplaren
3 months ago

3.3
Bra sommaröl, men ingen eftersmak.

OggiE
@ Systembolaget Haparanda4 months ago

3.2
Fresh and fruity lager