
Reviews

Pikku-Timo
@ 60's Palaver14 days ago
4.0
Oikein hyvä stout oikein hyvällä hiilen sekaisella kahvisuudella. Hento hedelmäkarkkimainen vivahde taittaa mukavasti katkeroita.

Jeppe
@ 60's Palaver28 days ago


Deivid Siper
@ Bigcrafters.com3 months ago

3.7

JDSegura
3 months ago

3.1

Nante
@ K-Citymarket Kokkola5 months ago

3.7
Dezsadou
6 months ago
1.7
Negra muy cafetera
Oskarsson
@ K-Citymarket Kokkola6 months ago

3.6

JeanCrh
7 months ago

2.5
Soy racista con las cervezas pero esta está bien, no me tomo mas de dos seguidas
Lsaravas
8 months ago
3.8

Clemi
9 months ago

3.9
Bonne stout!