
IBU:30
Hops:Citra, Galaxy, Mosaic
Reviews

Tontsenteri
@ Alko Lempäälä19 hours ago
3.4
Hedelmäisen makeahko, loman aloittajais olut. Saattaa siitä tulla extraa, mutta hyvää on😎
Crisukoi
3 days ago

4.0

Tuska
@ Alko Seppälä3 days ago

3.3

Olutsieppo
@ K-Citymarket Lielahti5 days ago
3.6
Trooppisen mehuisa. Vähän katkeroa. Ananasta ja Passionia
El R
6 days ago
4.4
aff3
7 days ago
3.3
Itselle vähä turhankin makea mehu.
Teemu V
7 days ago
3.4

Markus H
@ Alko K-Citymarket Tiiriö7 days ago

3.3

Anne H
@ Alko Kankaanpää7 days ago
2.9

Jari K
@ Alko Vuoksenniska8 days ago

3.5
Namusta