
Hops:Citra, Riwaka
Reviews
Jani "Kankero" K
9 days ago

4.1

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri11 days ago

3.8
Alelaarista.
0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Marraskuinen tölkitys.
On kyllä nättiä taas. Kirkkaan keltainen ja samea olut. Valkoinen vaahto.
Tuoksu on mieto, hieman sitruunaa, ananasta ja ruohoa.
Matalat hiilihapot. Suutuntuma on mehukas ja jauhoinen.
Maussa kuivaa ananasta, saippuaista sitruunaa, katkeraa greippiä ja appelsiinin kuorta. Havuja, melonia ja limeä. Kuivan katkeraa ruohoa, kuivaa heinää ja vaaleaa keksiä. Vähän vaimeahkot maut, muttei tunkkaiset. Kokonaisuus on kuiva.
Loppumaussa saippuaista sitruunaa, katkeraa greippiä, ananasta ja vähän appelsiinia.
Maukas ja hyvin aikaa kestänyt. Saippuasta toki tulee miinusta.

WilleW
@ Hoptimaal3 months ago

4.3
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena muodostaen noin sormen paksuisen vaahdon. Suutuntuma on täyteläinen, ihanan pehmeä, matalahiilihappoinen, hennon kermainen ja humalaisen mehuisa. Runko medium plus, kermainen. Makupaletti klassinen Citra ja Riwaka -combo; greippiä, sitruunaa ja passionhedelmää. Mutta on sitten samettista ja viimeisen päälle tasapainoista herkkua.
Jorgeboy
4 months ago

4.4
RM
@ Hoptimaal5 months ago
4.3