
278 ratings
Le Ketch
Canada
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Saka
@ Ant Brew14 hours ago
4.3
Tuhti mehu herkullinen mehu…

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri3 days ago
3.8
Alelaarista.
0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Marraskuinen tölkitys.
On kyllä nättiä taas. Kirkkaan keltainen ja samea olut. Valkoinen vaahto.
Tuoksu on mieto, hieman sitruunaa, ananasta ja ruohoa.
Matalat hiilihapot. Suutuntuma on mehukas ja jauhoinen.
Maussa kuivaa ananasta, saippuaista sitruunaa, katkeraa greippiä ja appelsiinin kuorta. Havuja, melonia ja limeä. Kuivan katkeraa ruohoa, kuivaa heinää ja vaaleaa keksiä. Vähän vaimeahkot maut, muttei tunkkaiset. Kokonaisuus on kuiva.
Loppumaussa saippuaista sitruunaa, katkeraa greippiä, ananasta ja vähän appelsiinia.
Maukas ja hyvin aikaa kestänyt. Saippuasta toki tulee miinusta.

Juski
@ Hoptimaal4 days ago
4.4
Pehmeän täyteläinen, lähellä kermaista.
Kuivan greippinen, rypäleinen, jokseenkin karvas hapan, pihkainen.
Hyvä tasapaino ja varsin mainiota kampesta.

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri4 days ago
3.8
Alelaarista.
0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Lokakuinen.
Väri on taas priimaa ikäisekseen. Syvän keltainen ja maitoisen samea. Valkoinen vaahto.
Tuoksussa ananasta, persikkaa ja appelsiinia. Vähän ruohoa myös.
Matalahkot hiilihapot. Suutuntuma on mehukas.
Maussa kuivaa greippiä, kirpakkaa sitruunaa ja katkeraa ruohoa. Persikkaa, raakaa ananasta ja hennosti havuja. Heinää ja olkea. Hyvin vaimea saippua taustalla. Kohtalaisen freesi edelleen. Kuiva kokonaisuus.
Loppumaussa ruohoa ja ananasta.
Kyllä tätä vitosen hinnalla juo.

KallioUG
@ Musta Kynnys4 days ago
4.8
Huhuh mitä linnunmaitoo. Collabo hommia badlandsin kanssa.
RM
@ Hoptimaal4 days ago
4.5

Nikke
@ Brewklyn5 days ago
4.3
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin puolensormen paksuisella pienikuplaisella ja nopeahkolla vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Limemurskaa,sitrushedelmiä,appelssiinia
persikkaa/nektaria,ananasta,mangoa, papayaa sekä sitruksenkuorta/aavistus greippiä.
Vihreäälehtisyyttä,
humalaa/humalaöljyisyyttä,
kevyesti yrttisyyttä,havua sekä aavistus riwakan funkya jota tuo tropical fusion tuo.
Maunpuolelta:
Limemurskaa,sitrushedelmiä,appelssiinia,persikkaa/nektaria,aavistuksen raakaa ananasta,mangoa,aavistus papayaa ja lopussa reippasta greippiä sekä sitruksenkuorta.
Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä,havua
humalaa/humalaöljyisyyttä sekä lopussa yllättävän reipasta purevahkoa katkeroa kääntyen aavistuksen jopa hopburnin puolelle.
Suutuntuma/runko:
Puhdas,tasapainoinen,kuivahko,
piilokermainen ja aavistuksen maltainen.
About: medium.
Yleistäjorinaa/viba:
Oikein mukavaa laadukasta ja tasapainoista nz tykittelyä. Toimiva collab kyllä
Hyvä ensikosketus Tropical Fusion:iin









