Le Ketch
278 ratings
Le Ketch
Canada

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Saka
Saka
@ Ant Brew
14 hours ago
4.3
Tuhti mehu herkullinen mehu…

Post author: Esa J
Esa J
@ K-Supermarket Pekuri
3 days ago
3.8
Alelaarista. 0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Marraskuinen tölkitys. On kyllä nättiä taas. Kirkkaan keltainen ja samea olut. Valkoinen vaahto. Tuoksu on mieto, hieman sitruunaa, ananasta ja ruohoa. Matalat hiilihapot. Suutuntuma on mehukas ja jauhoinen. Maussa kuivaa ananasta, saippuaista sitruunaa, katkeraa greippiä ja appelsiinin kuorta. Havuja, melonia ja limeä. Kuivan katkeraa ruohoa, kuivaa heinää ja vaaleaa keksiä. Vähän vaimeahkot maut, muttei tunkkaiset. Kokonaisuus on kuiva. Loppumaussa saippuaista sitruunaa, katkeraa greippiä, ananasta ja vähän appelsiinia. Maukas ja hyvin aikaa kestänyt. Saippuasta toki tulee miinusta.

Post author: Juski
Juski
@ Hoptimaal
4 days ago
4.4
Pehmeän täyteläinen, lähellä kermaista. Kuivan greippinen, rypäleinen, jokseenkin karvas hapan, pihkainen. Hyvä tasapaino ja varsin mainiota kampesta.

Post author: Esa J
Esa J
@ K-Supermarket Pekuri
4 days ago
3.8
Alelaarista. 0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Lokakuinen. Väri on taas priimaa ikäisekseen. Syvän keltainen ja maitoisen samea. Valkoinen vaahto. Tuoksussa ananasta, persikkaa ja appelsiinia. Vähän ruohoa myös. Matalahkot hiilihapot. Suutuntuma on mehukas. Maussa kuivaa greippiä, kirpakkaa sitruunaa ja katkeraa ruohoa. Persikkaa, raakaa ananasta ja hennosti havuja. Heinää ja olkea. Hyvin vaimea saippua taustalla. Kohtalaisen freesi edelleen. Kuiva kokonaisuus. Loppumaussa ruohoa ja ananasta. Kyllä tätä vitosen hinnalla juo.

Post author: KallioUG
KallioUG
@ Musta Kynnys
4 days ago
4.8
Huhuh mitä linnunmaitoo. Collabo hommia badlandsin kanssa.

Post author: RM
RM
@ Hoptimaal
4 days ago
4.5

Post author: Nikke
Nikke
@ Brewklyn
5 days ago
4.3
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin puolensormen paksuisella pienikuplaisella ja nopeahkolla vaahtohunnulla. Tuoksusta: Limemurskaa,sitrushedelmiä,appelssiinia persikkaa/nektaria,ananasta,mangoa, papayaa sekä sitruksenkuorta/aavistus greippiä. Vihreäälehtisyyttä, humalaa/humalaöljyisyyttä, kevyesti yrttisyyttä,havua sekä aavistus riwakan funkya jota tuo tropical fusion tuo. Maunpuolelta: Limemurskaa,sitrushedelmiä,appelssiinia,persikkaa/nektaria,aavistuksen raakaa ananasta,mangoa,aavistus papayaa ja lopussa reippasta greippiä sekä sitruksenkuorta. Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä,havua humalaa/humalaöljyisyyttä sekä lopussa yllättävän reipasta purevahkoa katkeroa kääntyen aavistuksen jopa hopburnin puolelle. Suutuntuma/runko: Puhdas,tasapainoinen,kuivahko, piilokermainen ja aavistuksen maltainen. About: medium. Yleistäjorinaa/viba: Oikein mukavaa laadukasta ja tasapainoista nz tykittelyä. Toimiva collab kyllä Hyvä ensikosketus Tropical Fusion:iin