
IBU:30
Reviews
Timo J
@ Hunters23 hours ago
5.0
On makua. On mallasta. Pilsu mutta hyvä humala.
Jyrki L
@ K-Citymarket Pori Puuvilla9 days ago
2.6
Tölkistä, vaaleanruskea, keskivaahto, maltainen, melko reilu humalointi, Tsekki tyyliä.
Hellsten J
18 days ago
2.7
Niko A
1 month ago
2.8
.öiRiäH
1 month ago
3.5

Navila #77
2 months ago

3.7
On hyvä 😎

Ruonala I
2 months ago
4.5
Poijaat kansan urhokkaan ovat tehneet hienon pilsnerin. Pojat porilaista. Tämä kaataisi jo karhunkin.

Singhamies
@ K-Citymarket Mikkola Pori2 months ago

2.0

Olli S
@ K-Citymarket Mikkola Pori2 months ago
3.7

Vikke
3 months ago
3.0