
Reviews

Ville K
3 days ago
4.0
Hoorutka
@ Kanavan Panimon Kauppa4 days ago

3.1
Greppiä ja havuja löytyy. Uppoaa helposti.

Yeast yanni
@ Kanavan Panimon Kauppa6 days ago

3.7
Mahdottoman herkullinen tuote kanavan panimolta, vahvan puoleinen tuntuu myös olevan. Ipa ei petä.

mikkoe85
@ Kanavan Panimo1 month ago

3.6
On hyvä 👌 Mukavan greippinen ja tömäkkä olut
wellthatsbeertastic
2 months ago

4.0
Ensimmäisena Vääksystä saapuneista herkuista maisteluun se ehkä ennakkoon odotetuin eli EXTRA IPA.
Ja on totta vie vahva startti! 💪
Todella maukas ja laadukas vahvempi IPA. Etiketin lupaamaa greippisyyttä en osaa mausta hakea, mutta tiettyä hedelmäisyyttä siitä kyllä löytyy. On mainio olut!
ig: @wellthatsbeertastic

Jarno T
@ Tallukka Lager Festivaali3 months ago
3.5
Eilisen tastingin viides olut. Huikea tuoksuinen ja kauniilla vaahtokukalla oleva pehmeä extra ipa jossa prosentit ei tullut pintaan. Punk ipamainen hyvä ipa.

Haerjy
3 months ago
3.5

Paukku S
@ Craft Beer Helsinki Wanha Satama 20263 months ago
4.0

Jani loven
@ Craft Beer Helsinki Wanha Satama 20263 months ago
3.3

Lyde
@ Craft Beer Helsinki Wanha Satama 20263 months ago
4.5
Ou mai kaad Kanava!