
Reviews

Juho K
@ Funky Fluid5 months ago

3.1
14.11.2025.
Hyvin erikoinen, mehun, siiderin ja oluen yhdistelmä. Ei ollut ollenkaan minun makuuni, tuo minttu hallitsee liikaa tuoksua, maussa taas ananas peittää kaiken alleen ja jälkimaussa on persikkaa. On kyllä myös niin makea ja laiha, että tällainen iso tölkki tätä on ihan liikaa.