
IBU:45
Hops:Amarillo, Galaxy, Mosaic, Simcoe
Reviews

Japeinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's1 month ago

3.7
Melko simamainen väri. Alkuun humalointi hieman potkaisee. Tasoittuu nautiskelun edetessä ja lopulta aika passeli tämä tyyppiseen IPA:an.

Mightykoala
2 months ago

3.4
Meripihkanvärinen, samea olut sormen vahvuisella vaahdolla.
Tuoksussa on sitrusta ja humalaa.
Olut on keskitäyteläinen, hapokas ja kuiva.
Mausta löytyy hedelmää, sitrusta, mallasta, katkeroa ja yrttiä.
Tuhti, humalavoittoinen dipa. Oikein kiva.
(4+6+4+7+13=34) 3,4

Haerjy
@ Panimoravintola Beer Hunter's2 months ago
3.7
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki2 months ago
3.6

Toni
@ Alko Prisma Joensuu2 months ago
4.4
Hyvä vahva ipa olut, voi toistekin ostaa.
0,44 tk
Nieminen K
@ Alko Stockmann2 months ago
3.5
Mukiin menevä Dipa. Hedelmäinen, jossa kuitenkin karvautta sopivasti. Perusdipa.

Ville
@ Ravintola Artturi2 months ago

4.2
Oikein jees

Tuomo S
@ Alko Kauppakeskus Kaari2 months ago

3.9
Pehmeän hedelmäinen ja sitruksinen. Maistuu mandariinia, appelsiinia, sitruunaa ja greippiä eniten. Suutuntuma mehukas ja pehmeä. Pieni havuisuus jälkimaussa.
Soft, fruity and citrusy. Has mandarin, orange, lemon and grapefruit. Mouthfeel soft and juicy. Aftertaste has some coniferous notes.
Arttu T
3 months ago

3.5
.

Tero M
@ Alko Kivihaka3 months ago

3.8
Kevyesti makean hedelmäinen ja vahva dipa. Maultaan ja nautittavuudeltaan helppo olut. Sopii hyvin ruoan kaveriksi