
Hops:Nectaron, Riwaka
Reviews

PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund21 days ago

4.0

Jussi Koo
@ Hoptimaal6 months ago

3.7
Pate Mustajärven muisto-ohjelmaa katsoessa maistuu märkä, jos toinenkin. Jumalaare, uus olut pinttiin.
Lasiin kaatuu mehun kellertävä juoma, lähes olematon vaahdon kera. Tuoksussa on passion hedelmäisyyttä.
Jotenkin Cream nimi ei ihan kohtaa ensi kosketuksen kera: aika röpeliäinen, poreileva, hapokas, hieman hapan. Kypsää appelsiinia, aurinkomaisuutta, nekraria, greippiä, mandariinia, appelsiinin kuorta ja ananasta.
Ihan toimiva dipa, hyvin tasalaatuinen.