
Reviews

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala6 months ago

3.5
Parasta ennen 7.3.26
Aika nopeat vaahdot.
Väri tumman kullan keltainen ja aavistuksen utuinen.
Tuoksussa parfyymia, kukkaisuutta, puhdasta mallasta. Hyvin kukkainen tuoksu.
Maku on ihan rookeri. Ei huippu mutta ihan jees. Aavistuksen makea mallas. Kukkaisuutta, parfyymia, kohtuu puhdasta mallasta. Katkeroa sillai pehmeästi. Kyllä näitä juo. Ei tämä huono ole missään nimessä. Yllättävän hyvä.