
Reviews
Jani "Kankero" K
6 days ago
3.7

HKIred
@ K-Citymarket Ruoholahti6 days ago
3.5
pohjois itärannikon bucket list panimokiertueen jäsen

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri12 days ago

3.8
Alelaarista.
0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Lokakuinen.
Väri on taas priimaa ikäisekseen. Syvän keltainen ja maitoisen samea. Valkoinen vaahto.
Tuoksussa ananasta, persikkaa ja appelsiinia. Vähän ruohoa myös.
Matalahkot hiilihapot. Suutuntuma on mehukas.
Maussa kuivaa greippiä, kirpakkaa sitruunaa ja katkeraa ruohoa. Persikkaa, raakaa ananasta ja hennosti havuja. Heinää ja olkea. Hyvin vaimea saippua taustalla. Kohtalaisen freesi edelleen. Kuiva kokonaisuus.
Loppumaussa ruohoa ja ananasta.
Kyllä tätä vitosen hinnalla juo.
RM
@ Hoptimaal5 months ago
3.7

Simeoni
6 months ago

3.7