
Reviews

Porterhouse
@ M/S Silja Symphony19 days ago
4.0
Tax-Free

Tomi V
@ Pühaste Web Shop21 days ago

3.8
Onhan tämä hyvää!
Sipu
26 days ago
4.0

Wotanik
@ Pühaste Web Shop1 month ago
4.0

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood2 months ago

4.5
Runsasta kahvia ja paahteisuutta, suklaata. Makea ja erittäin täyteläinen.

Jouni H
@ Pühaste Web Shop4 months ago
4.2

Markku B
@ Hoptimaal5 months ago
4.3
Tosi paksu ja runsas vaahto. Eka huikalla tosi intensiivinen maku, mistä tykkään. Ihan törkeen hyvä baltic porter.

Max2
@ Pühaste Web Shop5 months ago

3.9
Syvän musta Porter runsaalla tummanruskealla vaahdolla.
Tuoksu hyvää nokista paahteisuutta. Jatkuu tummalla kahvilla ja suklaalla suu tuntuma paksu ja kermainen. Loppua kohden kuivattavaa humalointia ja lakritsia. Todella maukas vahva Porter,kyllä Pühaste osaa nää tummat 😋👌

Thunderpedal
6 months ago

4.0
Kovin paahteinen, kahvinen ja imelä. Kermaisen pehmeä ja liukas. Oikein maukas.

Tero
6 months ago

4.0
Kaffea, paahteisuutta, suklaata ja kaikkea mikä kuuluu hyvään Imperial Baltic porteriin! Syvä, paahteine tuoksu ja kaunis tumma väri!