
Reviews

RoadZombie
5 months ago
3.9

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal6 months ago

4.1
Tolkuttoman mässäilyn jälkeen jälkkäriksi jouluinen stout.
Perinteiset kaneli ja varsinkin kardemumma maistuvat.
Lisäksi paahteisuutta ja kohtuullisesti makeutta sekä jälkimaussa kuivaa lakritsisuutta.