
11 ratings
3.9
Waking Fantasy Bourbon/Rum/Carcavelos BA (Silver Series)
13.5% Imperial Flavoured Stout / Imperial Pastry Stout
Barrel aged
Reviews

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood25 days ago

3.8
Tynnyröinti on parantanut perus juoman makua, ei kuitenkaan kätke tonkaa.
Tynnyreistä rommi eniten esillä. Tonkapavun mausteisuus myös vahvasti mukana.

Bezdomnyi
1 month ago
4.6
Millin reunus. Pari pistettä haituvia pinnalla. Tuoksu kahvinen, paksun kahvinen.
Ennen kaikkea kahvi, irish coffee ilman kermaa. Maukas, tukeva.
Hyvä!
Mikko T
2 months ago
4.2

Jesse M
3 months ago

4.4
Semmonen.
Eli leivintaikinaa maltaisuudella, bourbonilla ja rommilla omaan makuun. Piti kattoa mikä oli carcavelos, arvelin että viini, mutta vähän vahvempaa semmoista portugalista. Täytyy sanoa, että sen tynnyri tuo tietynlaista vahvempaa marjaisuutta. Lämmettyään enemmän kanelia ja tonkamaisuutta.
Hieman tahmaava. Ja lämmettyään enemmän. Lasia pyörittäessä tahmaa reunat hienosti. Täyteläinen. Makiahko.
Hieno ölppä hitaaseen tutustumiseen. 4,4/5.

Markku B
3 months ago
4.2
Toimii tämä kolmessa eri tynnyrissä kypsytetty herkku.

Sir Guru Kabu
@ Het Biermeisje4 months ago

4.3
Bourbon ja rommi hallitsevat makua. Maku on aika alkoholinen, mutta omaan makuuni hyvällä tavalla. Maukasta bourbonia ja rommia.
Pientä mausteisuutta löytyy kohtalaisen makeuden lisäksi.

Anneli P
@ Het Biermeisje4 months ago

4.5
Wau, hyvin maistuu alkoholien aromivivahteet. Pühasteen laatua taas pullossa.
Maku on tuhti, siirappinen muttei äklö. Tynnyröinti nivoo maut aika upeaan kokonaisuuteen. Lajityypin ominaisuudet löytyypi tästä.

Thunderpedal
5 months ago

4.1
Kolme tynnyriä tuovat kivasti eloa tonkaisen tylsään perusversioon oluesta. Tonka ja kaneli varsinkin maistuvat toki edelleen vahvana. Bourbon ja rommi tynnyreistä eniten esillä, carcavelos pääsee jälkimaussa mukaan.
Keskimääräistä silver seriesin olutta ohuempi olut, myös kohtuu helposti juotava.

Gaet
@ L'Imbeertinence6 months ago

4.6
#24 Il finit en beauté avec un imperial stout vieilli en fûts de bourbon, de rhum et de Carcavelos. Chaque gorgée apporte de nouvelles saveurs et de nouveaux arômes. C’est très réussi et très bon. 🍻
Excellente année à vous tous, santé et encore de belles dégustations à venir. 🍻

Samuel V
6 months ago
4.5