
Reviews

Igunator
@ Hoptimaal2 months ago

3.9
Hoptimaalin omaa (Romaniassa valmistettua) tuotantoa. Makeahko, ihan maukas dipa.
Väri on hailakan keltainen, täysin samea. Tuoksussa tulee heti esiin juoman luonne. Makeahko, hedelmäinen ja hiukan kirpeä. Ananasta, mangoa. Kevyt katkero on taustalla.
Runko on kevyempi kuin odottaisi ja varsin raikas. Makeutta on ehkä hiukan liikaa, olisin kaivannut vähän enemmän katkeroa tasapainoksi.
Jälkimaku on alkuun hyvin katkera mutta makeutuu lopussa. Alkoholin lämpö tulee myös esiin loppumetreillä.
Jorgeboy
4 months ago
4.1

Tuomo S
@ Hoptimaal6 months ago

4.2
Citra humaloitu tämä. Edellinen oli Nelson. On kyllä sitruksinen. Löytyy sitruunaa, limeä, greippiä ja mandariinia. Pehmeän mehukas ja vähähappoinen suutuntuma.
This is citra hopped. Previous beer was Nelson hopped. It is quite citrusy. Has lemon, lime, grapefruit and mandarin. Soft and juicy with low acidy mouthfeel.

Leif C
@ Hoptimaal6 months ago
3.5
Hoptimaalin joulukalenterin luukku 9: Reilunsormenleveyden verran vaaleaa kermaista vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän vihreän limemäisen sitruksisen pajuisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsakan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen inan verran hiivaisen greipinkuorisen mehuisalle, kolme ja puoli bojoo. PE: 11-2026.

Naipout
6 months ago
4.4
RM
@ Hoptimaal7 months ago
4.2
Sanna P
7 months ago

4.5
Hiphei, jouluja saatana! Pistä mukiin kuusen tökö ja joulumieli nousee kattoon!, vähä niinku aurinkorannoilla olis sateenvarjo drinksussa, johan on lomatunnelmaa! No ei ole aurinkoa, rantaa tai edes lomaa. On vain märkä Suomi, ja havuja oluessa.
Itse olut ilman kuusen oksaakin on miellyttävän pehmyt, citrainen ja aavistuksen havuinen. Tämä on kyllä erittäin helppoa juotavaa, maistuu minulle.

Kepappi
@ Hoptimaal7 months ago

3.8
4+7.5+8+3.5+15=38
38/50=3.8⭐️
Joulukalenterin luukku #9

zepicin
@ Hoptimaal7 months ago

3.8
Sitruksinen, taustalla aavistus satsumaa. Hyvä jälkimaku.
Joulukalenterin luukku #9
Parasta ennen 11/2026

Jesse M
@ Hoptimaal7 months ago

3.9
Luukku 9.
Jaa, että pelkkää Citraa syönyt tämä. Parasta ennen 11/26.
Juu, sitruisuus on tämän juttu. Sitruunankuorta, pientä semi-raikasta greippiä ja hennommin passionia. Pientä havuisuutta lopussa. Miedot katkerot. Ihan pientä alkoholin aromia ja pientä melonia jälkimaussa.
Semi-raikas suutuntuma pienellä purulla. Hieman kuohkea. Keskitäyteläistä runkoa, silti aika juotavana pysyy.
Joo minua on helppo miellyttää tämmösillä. Kuriositeettinä mainittakoon, että etiketissä mainitaan sekoittamaan tämä ja tämän sisarolut (right brain) keskenään. 3,9/5.
Edit/Spoiler ÄLÄ LUE. Jos yllätys itelle.
Prkl, uteliaisuudesta katoin 10 luukun ja etiketin mainitsema olut oli siellä.