
Reviews

KallioUG
@ Explosive Bar (Pommi)14 days ago

3.5
Mustikkaa ja vaniljaa mutta sais olla enemmänkin.

Mia K
@ K-Citymarket Iso Omena2 months ago

3.1
On hyvä gose.

Tuska
@ Explosive Bar (Pommi)2 months ago

3.6
Pehmoista kuin pumpuli

Cablefriend
4 months ago

2.5
Ízre semmi köze a sörhöz, inkább egy üdítőre hajaz némi alkohollal…

Tarzi
@ Tuju Taproom6 months ago

3.0
Miedosti hapanta ja marjaista

Nakkimaja
@ Tuju Taproom6 months ago
4.0
Mukava mustikka/vanilja gose, loistavaa 👌

Ape
@ Tuju Taproom6 months ago
3.4

Vindos
@ Tuju Taproom6 months ago
3.8

zepicin
@ Tuju Taproom7 months ago

3.4
Vienon mustikan ja vaniljan makuinen. Aavistuksen happaman makeahkon hunajainen. Lievän vetinen.
Joulukalenterin luukku #5
Uusi juoma täällä.
Parasta ennen 29.8.2026